Mytek Brooklyn Bridge II Roon

Kód: MYTEK/BRBR2/CER MYTEK/BRBR2/ST Zvolte variantu
Výprodej K poslechu
Značka: Mytek
125 000 Kč 125 000 Kč od 125 000 Kč –4 % –44 % až –44 %
294851141 2357345401070640 9195735433848049494 n
125 000 Kč 125 000 Kč od 125 000 Kč –4 % –44 % až –44 % 120 000 Kč / ks 70 000 Kč / ks od 70 000 Kč / ks
Do 14 dnů Skladem - předváděcí kus Zvolte variantu
Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení

Zcela nový přepracovaný DA převodník, analogový i gramofonový předzesilovač, sluchátkový zesilovač a streamer s podpora DXD, MQA, PCM 384, DSD 256, ale s instalovaným Roon jádrem s procesorem i3. Ovladání pomocí Roon Remote aplikací nebo Mytek rozhraním nebo na dotykovém předním displeji, zabudovaný lineární napájecí zdroj, barva: stříbrná, černá. Nezbytná je licence na aplikaci Roon, která není součástí produktu. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zcela nový přepracovaný DA převodník, analogový i gramofonový předzesilovač, sluchátkový zesilovač a streamer s podpora DXD, MQA, PCM 384, DSD 256, ale s instalovaným Roon jádrem s procesorem i3. Ovladání pomocí Roon Remote aplikací nebo Mytek rozhraním nebo na dotykovém předním displeji, zabudovaný lineární napájecí zdroj, barva: stříbrná, černá

 

.

Výroba profesionálního a hi-fi studiového vybavení nemusí být pouze záležitostí západní Evropy nebo Japonska. Americká značka MyTek částečně s polskými kořeny, založená roku 1992, je toho příkladem. Za úspěšným etablování Myteku na poli hi-fi audia stál absolvent elektrického inženýrství na Varšavské technické univerzitě Michal Jurewicz.

Když zakládal vlastní firmu, měl už několikaletou zkušenost s prací ve dvou zvučných nahrávacích studiích v tehdejším New Yorku. Prvním z nich bylo studio Hit Factory, které později vyměnil za manhattanský Skyline. Během práce ve druhé ze jmenovaných společností začal s vývojem vlastních převodníků, protože studio Skyline nabízelo ideální možnosti jejich testování. Poté, co r. 1995 ukončilo svou činnost, měl Jurewicz možnost naplno začít s rozvojem své vlastní značky. Přitom už jeho rané ADC a DAC prototypy byly použity při nahrávání dnes již klasických nahrávek od významných jmen tehdejší doby, jakými byly například David Bowie, Lou Reed, Mariah Carey, James Taylor nebo B52. Od té doby se převodníky MyTek podílely na produkci alb od Norah Jones, Metallica, Beck, Aerosmith a dalších známých umělců. 

MyTek Digital stavěl na poptávce newyorksého nahrávacího průmyslu po co možné nejlepší kvalitě digitálního převodu vyžadované nástupem tehdejší novinky kompakt disku. Za dobu své existence čítá portfolio MyTek Digital více než třicet různých typů profesionálních A/D či D/A převodníků. Díky účasti v projektu SACD od Sony v roce 2005 dostal Juriewicz a jeho tým jedinečnou příležitost prozkoumat možnosti digitálně analogových převodníků. Následně na konci nulté dekády, kdy už větší část výroby a vývoje jeho značky probíhala v Polsku, správně vytušil, že budoucnost audiofilského trhu patří právě převoníkům, konkrétně stahování hudby v digitálním formátu ve vysoké kvalitě.

Zdola formovaná poptávka na úrovni jednotlivých audiofilů zásadně proměnila trendy a převládla nad diskovými formáty prosazovanými nahrávacím segmentem hudebního průmyslu. Nastala příležitost k realizaci dlouhodobé vize společnosti, která spočívala ve zpřístupnění DSD audio masterů náročnějším posluchačům.

Převodníky MyTek jsou dnes považovány za špičku ve své kategorii. Podporují nejnovější audio formáty a po zvukové stránce nabízejí přesnost, čistotu a dynamiku, na kterou se kromě největších nahrávacích společností jako Universal, Warner nebo Sony spoléhají rovněž zástupy audiofilů při domácím poslechu. Větší důraz na spotřebitelský segment nastal až ve spojitosti s příchodem počítačového audia, který přiměl Juriewicze a jeho tým přizpůsobit DAC převodníky právě spotřebitelskému trhu. Více než 3 000 prodaných jednotek svědčí o jeho současné velikosti několikanásobně přesahující výspu profesionálních zákazníků, na kterou se MyTek soustřeďoval v dřívějších letech. Společnost jde svým portfoliem stále víc naproti milovníkům hudby upřednostňujícím domácí poslech. Filozofie, kterou zakladatel značky Marek Juriewicz vyznává, spočívá v ambici vždy navrhnout produkt zvukově lepší, než byl ten předchozí. Výhledově znamená tento přístup jediné - že se v budoucnu rozhodně je na co těšit.